27 september

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott? Idag mår jag toppen. Väcktes av mysiga pussar och fick frukost på sängen. Så underbart. Har jag finaste pojkvännen i världen eller vad?:) Världens lyckligaste, det är jag det.
Kvällen igår var väldigt trevlig och avslappnande. God mat och gott sällskap var precis vad jag behövde!

Idag är både älsklingen och ja lediga för en gångs skull. Härligt. Vi ska ut  och springa lite terräng tänkte vi nu om en stund. Sen ikväll blir det slapp och kebabtallrik. Allt för att slippa diska, hehe;) Sen är det skönt att inte ta tid till det nu när vi äntligen får vara tillsammans mer än bara typ två timmar som det ju blir i veckorna.

Hoppas ni får en jättebra dag! Puss ochkram på er

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det är bra med mig också, hemma igen efter en underbar helg i Stockholm. Och du mår mycket bättre idag eller?

Kram

2010-09-27 @ 08:13:10
URL: http://slipsens.se
Postat av: Angelica

Tävling i bloggen :D Kika in!

2010-09-27 @ 10:22:54
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0