27 september

Godmorgon!

Haha, 27e igår och 27e idag. Bra där Annika;) Men idag är det ju verkligen den 27 i alla fall. Kollade upp det för säkerhets skull t.o.m haha. Sovit gott? Jag har sovit som en stock inatt. Såg på Irene Huss igår kväll så det blev ganska sent. Hade ju varit och sprungit innan också, 5 km terräng, så jag var helt slut. Antagligen därför jag har sovit så bra:) Skönt. Det behövdes efter att ha jobbat lördag morgon t.ex:)

Idag är jag ledig igen... Börjar nästan bli lite tjatigt nu faktiskt. Men jaja, snart är det slut på att ha så många lediga dagar plus att det blir en massa tentaplugg så då kommer jag ju garanterat gnälla på att jag aldrig är ledig, hehe;) Aldrig blir man nöjd.
Hur som helst, idag tänkte jag åka till Ikea och lite andra inredningsbutiker och se om jag kan hitta nåt kul. Behöver värmeljus och sånt men vore kul om man kunde hitta nåt att piffa upp lägenheten med, nån fin kudde eller gardin eller nåt. Vi får se:) Farligt när man fått lön ju, haha.

Hoppas ni får en jättehärlig dag idag! Puss och kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

-

2010-09-27 @ 10:17:56
URL: http://arbeliiina.blogg.se/
Postat av: Julia

allt bra dig? :)

kram!

2010-09-27 @ 19:31:29
URL: http://juliasusanna.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Låter skönt att vara ledig, det är inte jag och dessutom är jag lite sjuk. Inte alls roligt. Hoppas du mår bättre än mig! :)

2010-09-28 @ 07:44:44
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0