24 september

Godmorgon.

Den här dagen kunde ha börjat bättre... Fick tentaresultatet på omtentan idag. Behöver nog inte skriva mer hur det gick med tanke på första meningen. Det här är helt sjukt. Blir så totalt modfälld så det finns bara inte. Jag satsade verkligen allt och pluggade stenhårt. Varför? Är jag så korkad? Vad händer liksom? När jag gick i högstadiet och gymnasiet hade jag aldrig någonsin nåt som inte blev godkänt. Klart det är en annan nivå här, men ändå? Blir så himla ledsen...

Menmen, ska försöka skaka det av mig och gå vidare:) Väldigt fint väder idag t.ex. Kanske skulle gå en runda och försöka rensa skallen lite. Det är ju ändå fredag. Jag ska ju jobba den här helgen så klockan fem idag är jag på jobb fram till nio. Men det känns väl helt okej. Det är i alla fall ett jobb... Just nu är det dock lite halvsvårt att se nåt positivt:/ Gör mitt bästa dock. Om en stund känns det säkert bättre och då ska jag skriva ett roligare inlägg, hehe;)

Hoppas ni får en jättefin dag och fredag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag brukar tänka som så att det kunde faktiskt varit värre, det låter inte så lätt kanske. Men har du det inte väldigt bra ändå liksom? Jag ser alltid det positiva i allt som händer...



Hjälpte det lite? :)

2010-09-24 @ 09:44:27
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0