2 September

Godmorgon världen!:)

Innan jag glömmer det; GRATTIS MARTINA!!:)

Blir många tidiga morgnar nu. Men det känns helt okej. Skönt att ha en bra anldning att gå upp liksom:) Älsklingen tycker nog också att det är rätt bra, den stackaren har ju fått gå upp massor med gånger när jag legat kvar i sängen;) Inte så kul. Så nu är det mer rättvist, hehe.

Idag har jag bara en kort övning på skolan. Känns lite konstigt. Igår gick jag som sagt från åtta till fem och imorgon ska jag gå nio till fem och så har jag bara två timmar idag... Känns lite märkligt. Men vad gör man? Det är bara att "gilla läget";) Sen ikväll ska jag vara lite fri. Har inte så mycket att plugga än. Har inte fått alla böcker än ens så det är svårt att läsa i förväg också. Lite synd nu när jag är så taggad på att läsa, men så är det. Det blir inte alltid som man har tänkt sig, haha;)

Nu ska jag göra mig i ordning här. Blir en snabbis för jag är lite sen idag tyvärr... Vad ska man ha på sig då? Något slappt får det bli. Har så ont i kroppen så ett par tighta jeans är inte så lockande just nu;)

Hoppas ni får en jättehärlig dag!! Pus och kram på er!



Källa

Kommentarer
Postat av: martina

Tack vännen!! :)

2010-09-02 @ 11:33:38
Postat av: booboblondin

fint blogg

2010-09-03 @ 02:19:23
URL: http://booboblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0