16 september

Godmorgon!

Fy fasiken vilken träningsvärk jag har, haha:) Knappt jag kunde kliva ur sängen innan. Min vänstra vad är värst, känns som att jag har en stor klump eller nåt som krampar varje gång jag tar ett steg:) Hehe, jag tycker ju egentligen att det är skönt med träningsvärk, men nu är det på gränsen till jobigt. Jaja, strunt samma, det är som det är:)

Idag ska jag träffa en vän som jag inte haft kontakt med på ett tag och inte träffat på länge. Ska bli jättekul att träffas och prata lite. Sen ska jag väl shoppa lite också kanske:) Behöver lite smink och sånt. Kanske ska kolla på nya skor också och nån tröja... Hm, det här kan bli dyrt haha:) Nä, men ska handla på H&M och där har jag ett par värdecheckar så det borde inte bli så dyrt. Får se vad jag köper också.

Nu ska jag gå och börja göra mig i ordning, ska in om banken innan jag ska in till stan:) Hoppas ni får en underbar dag! Puss och kram på er♥



Dagens lunch:) Källa

Kommentarer
Postat av: adelisa

hej, vill du vara med i dagens blogg? Klicka in dig på bloggen och anmäl dig :-)

2010-09-16 @ 16:51:57
URL: http://adelisaggrabus.blogg.se/
Postat av: Jullsaaan

sushi!!! :D

2010-09-23 @ 10:48:21
URL: http://jullsaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0