13 september

Godmorgon!

Sovit gott? Jag ha sovit som en stock. Jag, älsklingen och mina föräldrar var i Hovs Hallar igår och gick en runda. Vi hade jättemysigt och väldigt, väldigt roligt. Särskilt när vi upptäckte att en del av stigen var överväxt så vi fick typ nästan krypa vissa delar, haha:D De av oss som hade ryggsäck fastnade titt som tätt i lågt hängande grenar också. Så himla kul att se på, men inte särskilt kul att fastna:D Men svårt att låta bli att skratta ju:) Jaja, det var en helt underbar dag i alla fall. På kvällen sen stekte jag plättar som älsklingen och jag åt nermysta i soffan medan vi kollade på Ensam mamma söker och Irene Huss. Toppen:)

Idag ska jag till skolan nio till tolv och sen är det dans ikväll. Har lite hosta kvar, men jag tror det ska kunna gå ändå. Ska ta lite halstabletter under dagen så kanske det försvinner... Hoppas det:) Är trött på det här nu. Väldigt seg förkylning... Men nu måste det ju vara nog, hehe:)

Hoppas ni får en jättehärlig dag! Puss och kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

NICE BLOGG DU HAR! allt bra med dig?

En modeblogg! Både tips till tjejer o killar m.m.

Följ & Kommentera! skulle vara snällt & uppskattat! =)

http://www.stylebyz.blogg.se

2010-09-13 @ 14:00:20
Postat av: Christel

Krya på dig!

2010-09-13 @ 19:25:16
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0