1 september

Hej hej!

Jag är kvar:) Fick gå upp klockan sex i morse så var inte så värst pigg på att sätta igång datorn då. Sen har jag gått i skolan 8-17 och sen dansade jag klockan sex. Så har precis ätit middag nu... Blev lite fel i planeringen;) Jaja, så kan det bli. Har haft en väldigt bra dag idag i alla fall. Allt har flutit på och allt har gått min väg. Känns skönt efter ett antal motgångar och tentor på sistone;) Har t.o.m pluggat lite i förväg inför övningen imorgon. Så mitt löfte om att plugga bättre håller i sig än så länge i alla fall.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen soooova! Det har varit en väldigt lång dag så det känns välbehövligt:) Imorgon blir det en lite kortare dag så då bli det mer plugg. Nu kör vi hårt den här terminen:)

Hoppas ni haft en bra dag. Sov så gott! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0