Vaccineringen

Glömde ju säga att vaccineringen gick jättebra:) Usch vad nervös jag var innan, men det gick bra. Fick hålla älsklingn i handen under tiden dock. Japp, jag är en liten mes när det kommer tillsprutor, jaa;) Jag fick t.o.m en klubba av sjuksköterskan efteråt:D Haha, snacka om att jag blev röd i huvudet. Så mesig är jag ju inte, men gillar inte nålar och grejer... I alla fall. Idag är armen lite stel precis runt området där de stack faktiskt. Känns lite konstigt, men det skulle tydligen göra det. Så allt som allt gick det som sagt bra:) Det värsta är ju dock att veta att man ska dit två gånger till... En gång en månad innan vi åker och sen en gång när vi kommit hem:/ Känns sådär. Hade ju varit skönt om det varit över efter igår, men vad gör man? Bara att bita ihop. Jag blir kanske van efter det här förresten, haha:D

Ha det bäst! Puss


(hade gjort en in bild här för att illustrera min inställning till sprutor, men det gick inte att klistra in den... Suuck. Hur får man in paintbilder?)

Kommentarer
Postat av: Piinky

sötblogg du har =) hur har din dag varit idag då?



kram

2010-10-06 @ 11:55:52
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: tamara

sv: samma här :) vad ska du hitta på i helgen då ? :)

2010-10-06 @ 17:18:19
URL: http://ttamaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0