Trötter

Nu är jag hemma och har ätit lite. Ganska kort dag idag ju, men den blev lite längre eftersom vi hade en tentagenomgång som jag glömt. Inte för att det gav så mycket. Lärarna bara står där och skyller ifrån sig när de skrivit fel eller gjort fel och skyller på att vi elever är för dåliga bara... Suck. Nåja, inte mycket att göra åt det. Bara att acceptera.

Nu ska jag slappa lite. Har fått jätteont i magen så måste vila lite innan jag ska till dansen. Om det inte går över snart så får jag kanske hoppa över dansen helt och håpllet:( Vill jag ju inte...

Hoppas ni har det bra! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad är det för lärare som du har?! Låter märkligt!



Hur är det annars idag då?

2010-10-14 @ 06:59:14
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0