4 oktober

Godmorgon!*gäsp*

Ojojoj, idag var det svårt att komma ur sängen... Älsklingens väckarklocka ringer ju fem i sex på morgonen och sen snozar han fram till halv sju... Så när han väl går upp så somnar jag om så himla gott:) Så det blir dubbelt så tungt sen när jag ska upp själv för då sover jag som bäst, haha. Jaja, så är det.

Idag är det skola för mig. Känns rätt bra att jag faktiskt har föreläsning en måndag och inte är ledig som vanligt:) Dessutom är det inte en jättelång dag, vi går mellan nio och tolv bara så det är lite mjukstart. Skönt. Sen blir det klart hem och plugga, men ändå:)

Nu ska jag sätta fart här och göra mig i ordning. Sen är det upp på cykeln och iväg. Känns sådär att cykla idag med tanke på att vinden sliter i huset här... Känns som att det blir en lång cykelväg idag tack vare det, haha:D Kommer se ut som ett litet troll när jag kommer fram:) Startar kanske ett nytt mode med stort hår, haha;)

Hoppas ni får en jättefin dag idag! Puss och kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0