30 oktober

Godmorgon godmoooorgon:)

Har varit vaken nån timme redan faktiskt. Hjälpte mina föräldrar med en sak så jag är rätt pigg nu. Hällde i mig en energidryck så jag inte skulle somna bakom ratten haha:) Nu sitter jag i soffan med älsklingen och börjar segna till igen. Ska snart äta lite frukost och sen blir det balettklass. Ska bli riktigt skönt.

I eftermiddag ska jag träffa en kompis och ta en fika. Mysig lördag med andra ord:) Ikväll blir det dessutom middag hos älsklingens föräldfrar. Ska bli jättetrevligt. Men det blir nog en ganska tidig kväll. Imorgon ska vi nämligen springa terränglopp och starten går rätt tidigt. Jag måste äta minst två timmar innan så lär gå upp vid halv åtta:D Ingen sovmorgon den här helgen, hehe. Men å andra sidan kanske jag inte är så seg nästa vecka då. Behöver vara på topp när jag ska ta tag i pluggandet igen.

Hoppas ni får en toppenbra dag! Puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra från Skåne

låter som en toppen helg ju :) vad kul att ni springer tillsammans du och din kille :) hur långt brukar ni springa då? låter kul med terränglopp, vart springer ni det någonstans? :)



kram

2010-10-30 @ 11:23:17
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Det är bra med mig också. Borde ta mig ut och springa ett varv nu men känner inte för det överhuvudtaget. Allt bra med dig idag då? Sänder live idag, så du vet. hehe



Kram

2010-10-31 @ 10:41:52
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0