29 oktober

Godmorgon!

Känns så himla konstigt att vara ledig så här länge. Att kunna sova ut varje morgon och sen ha en helt tom dag framför sig. Idag hade jag dock tänkt plugga lite, men det är inte nån panik än:) Så jag kunde sova ut idag också med gott smavete. Det enda är att jag är lite segare än annars när jag får sova så här länge:)

Idag då alltså, blir det lite plugg. Sen tänkte jag faktiskt baka en kaka till älsklingen som vi kan mumsa på ikväll. Jag ska laga mat också, hemmagjord pizza:D Mmm, prefekt fredagsmiddag. Och hemmagjort känns alltid lite nyttigare, även om det är pizza haha. Jag har ju inte så mycket som är fett t.ex. Det onyttigaste är egentligen degen, men det kan man ju leva med:)

Har f.ö blivit lite svullen i halsen:( Kommer lite smygande och jag ska verkligen göra allt idag för att stoppa det. Vi ska ju springa lopp på söndag och jag kommer verkligen gråta om jag blir sjuk nu... Vore så himla orättvist nu när jag sett fram emot det så länge. Vi anmälde oss för mer än en månad sen. Varför ska jag alltid bli sjuk när det är något kul på gång?? Nää, en massa varm dricka idag och en MASSA vitlök i maten. Så om jag stinker vitlök imorgon så vet ni varför haha:D

Hoppas ni får en härlig dag. Idag är det ju FREEEDAG:D Snart helg, snart helg! Puss och kram på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0