26 oktober

Godmorgon!

Herregud, herregud, herregud. Panik, panik, panik... Idag är dagen med stort D. Dagen jag förberett mig för ett bra tag nu. Pluggat, haft ångest inför och varit nervös inför. Nu är det dags att sätta kunskapen på prov och hoppas på det bästa:/ Är så nervös att jag knappt kan äta... Usch, jag vill inte skriva den här tentan samtidigt som jag bara vill ha det gjort nu.

Ja, som sagt så är det ju då tenta idag och sen ikväll ska jag göra absolut INGENTING!! Inte plugga, inte tänka på skatterätt överhuvudtaget. Fy vad jag längtar efter det;) Men först, fullt fokus på tentan. Håll gärna en liten tumme för mig idag... Måste ju som sagt ha godkänt på den här tentan idag!

Hoppas ni får en härlig dag idag! Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra från Skåne

Hej Annika!

Du ska se att allting kommer gå bra o det kommer kännas så skönt när du har gjort det, du vet att du kommer klara det här hur galant som helst :)



LYCKA TILL! :) :)

2010-10-26 @ 09:47:08
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0