21 oktober

Godmorgon!

Vaknar upp till sol idag. Härligt:) Längesen den var framme nu känns det som. Det brukar ju bli lite kallare när det är sol ute, men det känns som att det är helt okej nu när man får en massa energi av solen. Synd att jag får sitta inne hela dagen bara. Men det är inte mycket att göra åt:)

Idag ska jag plugga hela dagen igen, suck. Men nu börjar det falla på plats här så det ger ju resultat i alla fall;) Bättre än vissa andra gånger jag pluggat när inget alls gått in ju. Så trots att det är trist att plugga känns det ju lite bättre när det åtminstone ger något:)

Nu ska jag äta lite frukost här och sen sätta igång igen. Hoppas ni får en jättebra dag i solen! Puss och kram

Så mysigt med all snö på fastlandet, inte sant? Bilden är från i lördags.

Kommentarer
Postat av: MORE THAN SEX

åh tack va roligt att höra! hoppas du får en kanondag!

2010-10-21 @ 09:31:42
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

härlig bild (:

2010-10-21 @ 15:39:15
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0