20 oktober

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har inte sovit bra alls inatt. Har legat och vänt och vridit på mig, varit varm och frusit och somna har varit omöjligt. När jag väl sovit så har jag vaknat igen av att jag blivit jagad i sömnen:( Inte alls kul. Är jättetrött fortfarande ju... Jag antar att det har att göra med att jag har tenta snart. Jag brukar ha svårt att sova och så innan då. Irriterande, med tanke på att jag behöver all energi jag kan få nu när jag ska plugga... Jag köpte energidryck igår så efter frukost får jag väl hälla i mig en sån så jag orkar plugga flera timmar idag:/

Jag är så himla trött på att vara ensam nu också f.ö. Trött på skolan också. Orkar inte nu. Energin jag brukar ha är typ helt borta. Vill bara ligga i sängen och tänka hela tiden. Vill inte gå upp och definitivt inte plugga mer. Det känns som om jullovet är extremt långt borta just nu. Dessutom har jag ju inget novemberlov som man hade på gymnasiet så det blir ingen ledighet mitt i terminen heller:(

Usch vad gnälligt det blev nu igen. Ledsen för det, men är inte på humör just nu;) Får rycka upp mig och skriva roligare sen, hehe.

Hoppas ni får en jättebra dag i alla fall! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0