14 oktober

Godmorgon:)

Idag blev det sovmorgon! Så himla skönt. Dansade ju igår kväll så var hur trött som helst, vilket gjorde att jag sov som en stock hela natten. Vissa nätter sover jag knappt något alls så det känns rätt skönt när jag får sova ut;)

Idag är jag ledig så det blir en massa plugg här hemma! Ska gå igenom allt vi har gått igenom i skolan och göra övningar o.s.v. Känner att jag kommer att vara ganska effektiv idag. Hehe, eller ja, det måste jag vara om man säger så:) En och en halv vecka till tentan bara... Men det ska nog gå bra! Det enda som påverkar negativt är att vädret är ett riktigt sjusovarväder... Så egentligen vill jag bara krypa ner i soffan med en filt, tända en massa ljus och se en riktigt bra tjejfilm;D Men det får vänta nån vecka:) Nu kör vi!

Hoppas ni får en jättehärlig dag! Puss och kram på er♥



Mmm, plugga här vore ju inte helt fel:)

Kommentarer
Postat av: Alexandra från Skåne

Hej Annika!

Hur är det med dig? Allt bra hoppas jag :)



Vad är det för dans du dansar?

Eller du kanske menade att du var ute igår och dansade? :)



Ha det fint du :)

2010-10-14 @ 10:06:17
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Precis, det är bara kämpa på ändå. Men hur går det för dig i skolan då? Hoppas du får en underbar fredag!

2010-10-15 @ 07:20:41
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0