11 oktober

Godmorgon!

Sovit gott? Jag sov som en liten griskulting, haha:) (låter bättre än som en gris?:D) Sov i alla fall gott om man säger så. Dagen har dessutom börjat väldigt bra med tanke på att solen lyser, datorn är lite snabbare än vanligt, bra musik spelas här och skolan är kort idag. Med tanke på att jag har haft en liten(...) svacka med panik över omtentor, kommande tentor, jobb o.s.v så börjar det ljusna lite:) Allt känns lite bättre. Det ordnar sig. Måste det ju göra liksom. Hittills har allt känts hopplöst, men det ska nog ordna till sig trots allt. Så idag är kanske början på slutet av allt krångel:) Hoppas, hoppas, hoppas!! Det är ju klart bara jag som kan bestämma mig för att glömma allt som är jobbigt och bara se framåt, men om oron lägger sig blir det mycket lättare:) Äh, nu ska jag sluta skriva om mina problem;) Har det bäst med världens finaste pojkvän, fina vänner och en fin familj så jag ska f*n inte klaga:D

Idag är det då skola mellan tio och tolv. Sen ska jag sätta mig och plugga när jag kommer hem. Tentan närmar sig med stormsteg så det är mer än dags att verkligen sätta igång och råplugga. Sen ska jag säga upp mitt bredband hos Telia. Vi bytte till Tre igår och det verkar inte vara det bästa vi gjort. Och jag vill bara säga att det var mitt fel... Vi hade några vänners bredband här och det funkade utmärkt och mycket bättre än vårt så jag trodde ju att det skulle funka lika bra med vårt då. Men hittills är det sådär. Vissa sidor går snabbt och vissa lite segare. Men å andra siidan var Telias segt också. Suck, hur ska man veta vad som funkar bäst;) Det blir nog bra det här. ikväll blir det hur som halst dans i tre härliga timmar:)

Hoppas ni får en jättehärlig dag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Hoppas du får en bra start på veckan!



Måste tipsa dig om att se mitt nya program som ligger uppe på bloggen också. Tror du skulle gilla det..

2010-10-11 @ 09:00:58
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0