Lugn kväll

Trots att jag fick plugga lite innan så blev det här en bra kväll:) Jag och älsklingen var iväg och shoppade lite. Eller, tro det eller ej, men han shoppade och jag tittade bara:D Lite stolt över det jaa, det är jag haha. Men imorgon tar jag igen det. Då ska jag och Karin ut och shoppa;) Ser fram emot att träffa henne. Vi träffas inte så ofta eftersom vi båda är upptagna rätt ofta. Men det är alltid lika kul när vi ses!

Nu har vi precis ätit. Det fick bli lite sallad idag efter all julamt igår;) Nu sitter vi i soffan och har det bra. Det är ju inte alls DPH ikväll som jag trodde. Däremot är det Paradise Hotel, Top Model och Svenska Hollywoodfruar. Hehe, stackars älsklingen;) Får väl åtregälda det med att se på hockey nån kväll eller så.

Hoppas ni får en fin kväll! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Dennis

sv: Tackar tackar, kul att du gillade den :D

2010-11-29 @ 20:54:58
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0