Kvällstid

Nu har jag ätit precis efter att ha kommit hem från min jazzklass. Gick sådär, med tanke på att jag fått nackspärr-igen... Hur är det möjligt? Jag brukar max få nackspärr en gång om året, om ens det:/ Känns ju sådär kul också. Åh, varför ska kroppen börja krångla så fort man kommer igång med träningen???

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ner i sängen med en bra bok. Har en låång dag i skolan imorgon. Men som sagt, jag ser faktiskt fram emot det lite:)

Hoppas ni har en bra kväll! Puss och kram. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ja, vi ha fått snö här men du får mer än gärna ta den faktiskt. För du verkar vilja ha snö hör jag ju, så varsegod. Sk jag lasta upp den åt dig först eller? :)

2010-11-11 @ 07:44:13
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0