Kan verkligen inte koncentrera mig...

Plugg hit och plugg dit. Jag är så fruktansvärt trött på allt vad plugg heter nu. Och inte är det särsklit kul heller. Allt handlar om kommunikation, hur man lyssnar bäst, för sig bäst och hur man löser konflikter bäst... Suuuck säger jag bara. Om alla bara kunde uppträda moget och völuppfostrat vore världen en bättre och betydligt lättare plats att leva på. Joo, faktiskt. Och jag skulle slippa sitta och plugga psykologi just nu. Dubbelsuck;)

Nåja, älsklingen ringde precis och föreslog en liten utflykt ikväll så jag har i alla fall något att se fram emot. Träningen den här veckan går sådär, men det är ju lov och kroppen kan kanske behöva vila lite:) Får ta en löptur imorgon förmiddag istället.

Nu ska jag nog äta lite för att få energi och sen kör vi igen.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: matilda-besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

fin blogg! :)



besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

2010-11-04 @ 17:14:51
URL: http://typtilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0