Hemma

Hemma igen ja. Gick väl sådär bra att plugga idag... Usch, ingen motivation alls. Men fick några trevliga timmar mer snack och fika istället;) Världens beslutsångest på PicNic inne i stan bara. De har så många olika fyllningar på sina baguetter så Helene och jag stod som två frågetecken en bra stund innan vi bestämde oss. Han måste ha haft roligt åt oss Helene, haha:D

Nu är jag hemma och har planerat att laga mat till älsklingen ikväll. Först ska vi springa dock. Jag har även köpt en liten present till honom idag. Ingen särskild anledning, ville bara ge honom något för att visa hur mycket jag uppskattar honom och allt han gör, direkt eller indirekt, för mig varje dag. Älskar honom så mycket och han förtjänar all uppskattning han kan få.

Sitter och tittar på Gilmore Girls just nu. Har köpt andra boxen nu så jag är jätteglad:) Min favoritserie, helt klart! Måste försöka köpa resten av säsongerna också sen:)

Hoppas ni har det bra i kylan... Puss

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

annledningen till att jag inte har valt att jobba som bagare och konditor är för att det är jättesvårt och få in foten någonstans och verkligen få ett jobb hos någon, alltid samma visa att vi vill ha någon med längre erfarnhet o bla bla bla. Men någonstans måste man ju börja oxå har varit på björns innan i vellinge på praktik, men dom hade inget jobb till mig då. Men jag har inte lagt bort intresset bakar fortf mkt, har ju en häftig bakmaskin hemma, så det är smidigt :) absolut jag bakar gärna till dig om du vill beställa tårtor eller vad det nu än kan vara, är mkt billigare hos mig än vad konditorierna tar :)

2010-11-03 @ 15:48:57
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0