Gladare än gladast

Jaaaaa, det är jag det:D Åh, jag är så glad att jag nästan spricker. Och varför det då? Jo, det ska jag tala om:D Jag fick reda på mitt tentaresultat i psykologi idag. Och med tanke på hur många motgångar och U det har varit på sistone hade jag definitivt nöjt mig med G. Men se jag hade fått ett VG! Åh, jag vill bara skrika rakt ut av lycka just nu, haha:) Det känns så fantastiskt bra. Även om det inte var ett så svårt ämne kanske, så känns det så sjukt kul att äntligen få lyckas. Det här bevisar ju dock bara att det är bara matte som kör ihop sig för mig... Allt annat går ju som bevisat ganska bra:)

Nu ska jag dock sätta igång och plugga lite Skatterätt, men det känns faktiskt ganska bra efter det här beskedet:) Nu jäklar ska jag se till att fixa den också. Inga fler U nu för tusan. Men det är ju matte och ja, jag har aldrig riktigt lyckats hitta den delen av hjärnan som faktiskt är bra på det. Eller nåt... Hur som helst, nu kör vi:)

Hoppas ni får en fortsatt bra dag! Puss och kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIIIS!

Bra jobbat tjejen!!



<3

2010-11-25 @ 13:31:15
Postat av: Lucke

Hejsan, några planer för helgen? :)

2010-11-25 @ 14:52:27
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Sys

Du är bäst!!! Grattis!!!

2010-11-25 @ 15:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0