5 november

Godmorgon!

Tog en minisovmorgon idag, hehe:) Tänkte jag kunde behöva sova aningens längre idag i och med att jag ska jobba ikväll. Jobbar ju imorgon också så det blir ingen sovmorgon av då heller. Men sånt är livet. Söndag kan jag sova hela morgonen om jag vill. Måste ju plugga nån timme på eftermiddagen, men det känns faktiskt ganska bra redan nu. För en gångs skull så känns det okej inför tentan. Men man vet aldrig hur det går ändå.

Aja, det ska jag strunta i nu. Ska snart sätta igång och plugga, men ska äta lute frukost först. Måste ju börja dagen på ett bra sätt:) Köpte saffrangifflar igår också så det blir en riktigt lyxig frukost;)

Hoppas ni får en bra dag idag! Det är ju fredag och allt!! Puss och kram på er♥

Kommentarer
Postat av: matilda-besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

sv;tack :) ja, det gör jag.

2010-11-05 @ 20:24:57
URL: http://typtilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0