28 november

Godmorgon!

Oja, vi är vakna tidigt en söndag morgon:) Vi tvättar nämligen idag. Jag var dock så seg i morse så jag stannade i sängen första omgången, hehe. Stackars älsklingen fick gå själv, men jag var så himla trött. Mamma och jag bakade ju hela dagen igår så jag var helt slut. Nu är jag lite piggare dock:) Måste vara snön som gör det:)

Nu ska vi snart gå och köpa en julgran. Lite tidigt kanske ja, men vi ska ha adventsmiddag med föräldrarna idag och då vill vi ha klart med allt jullpynt:) Sen ska vi fixa lite julbord och allt också. Mys! Jag tycker det är så himla kul att fixa med allt sånt här, älskar att fixa mysiga middagar o.s.v.:)

Hoppas ni får en toppenbra dag idag! Puss och kram på er♥



Så här såg granen ut förra året:D Fin va?;)

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ja, alltså känns som att jag aldrig kommer träffa tjejen i mitt liv är bara det. Men det löser sig väl det också. Händer annars idag då? Du får inte missa när jag sänder ;)

Kram

2010-11-28 @ 10:58:57
URL: http://slipsens.se
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-11-28 @ 14:22:14
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0