23 november

Godmorgon...

Fy sjutton vad trött jag är:P Åh, det här är ju alldeles för tidigt... Borde vara förbjudet att få gå upp innan klockan sju:/ Ville verkligen inte lämna den mysiga sängen för en stund sen. Det var så varmt och gosigt under täcket. Helt kallt i lägenheten... Usch. Aja, slut på gnället nu;) Ändå lite skönt att komma upp och sen ha lång tid kvar på dagen efter skolan:)

Som sagt så är jag i skolan mellan åtta och tolv idag. Sen har jag en tentagenomgång att gå på också så är inte hemma förrän typ halv tre, tre... Lite trist, men så är det. Då ska jag dessutom sätta igång och plugga. Slut på friden igen då, hehe:) Nä, men det är väl bara att bita i.

Nu ska jag göra mig i ordning här och försöka vakna:)

Hoppas ni får en toppenbra dag trots det tråkiga vädret. Vart tog solen vägen...?

Puss och kram på er♥



Ska det nånsin sluta..?:( Det kunde väl åtminstone snöa?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Önskar dig en trevlig tisdag! :)

2010-11-23 @ 07:58:38
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Lucke

Tjenare, planer för dagen? :)

2010-11-23 @ 14:35:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0