2 november

Godmorgon!

Sovit gott? Jag har sovit som en stock. Tror jag somnade så fort jag la huvudet på kudden typ:) Så himla trött igår. Balettklassen gick sådär, kroppen var trött och seg. Idag har jag ingen träning ikväll och det ska faktiskt bli riktigt skönt:) Ska nog laga nåt riktigt gott till middag och bara mysa kvällen igenom.

Men först ska jag plugga i många timmar. Har bestämt mig för att åka iväg och plugga. Det går ju inte så bra här hemma så får testa miljöombyte och se om det kan funka bättre;)

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag ge mig iväg. Längtar till ikväll. Bara slappa:)

Hoppas ni får en fin dag! Puss och kram på er♥



Så trött på det här vädret nu:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0