15 november

Godmorgon!

Usch, den här dagen börjar inget vidare alltså... Mitt ben gör mer ont än på länge och vill inte ta nån Ipren än om jag nu ska till läkaren nu på morgonen. Dessutom har jag fått huvudvärk vilket verkligen skulle behöva en Ipren. Suuck. Aja, hoppas resten av dagen blir bättre:) Håller tummarna för att det finns en akuttid nu på morgonen så jag får komma till snabbt. Jaa, så ont gör det. Jag som vägrar gå till läkare annars.... Usch.

Idag är det i alla fall skola mellan tio och tre. Har inget emot föreläsningarna numer så ser mer eller mindre frame emot dem:) Men det får nog bli kryckor med idag:( Har liksom inget val nu när jag inte ens kan gå på foten idag... Suck alltså. Åh, gnälligt värre då ja. Men ni kan tänka så här; jag skulle aldrig gnälla om jag inte hade riktigt ont;) Så nästa gång blir jag kanske inte lika gnällig, hehe.

Hoppas i alla fall ni får en toppenbra dag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA FRÅN SKÅNE

ja man lär sig av sina misstag! man ska alltid kolla direkt när man får ont, så det inte blir värre som det är just nu, för det är väl inte värt det att ha så ont? hoppas dom kan hjälpa dig o att du får bort det värsta av smärtan :) KRAM

2010-11-15 @ 08:35:58
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0