14 november

Godmorgon!

Oj vilken bra dag det blev igår:) Jag får inte berätta än vad vi gjorde så får återkomma ikväll;) Älsklingen vill hålla det hemligt en stund till hehe. Men det blev väldigt bra kan jag avslöja.

Mitt ben¨håller seriöst på att ta livet av mig. Eller nej, riktigt så illa är det inte, men det gör fruktansvärt ont. Krampar och värker så jag håller på att bli tokig. Hoppar runt på kryckor och tycker allmänt synd om mig själv... Stackars älsklingen..

Idag ska jag tillbringa dagen med mina fina föräldrar. Det är ju fars dag så ska fira pappa lite också så klart:)

Hoppas ni får en jättebra dag. Nu ska jag äta lite och sen göra mig i ordning. Allt tar längre tid just nu:/

Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Idag blir det att njuta av ledigheten genom att gå på julmarknad sedan fira pappa men jag har inte köpt nått.. :(



Ha en bra dag!

2010-11-14 @ 09:32:17
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0