Vila, sen plugg och sen jobb

Hemma efter ännu en lång dag i skolan. Pluggade ju efter övningen så det blev rätt långt idag. Helene och jag bangade för vädret så vi körde till skolna:) Så jäkla lyxigt. Kände man sig precis som de andra bratsen, hehe;)

Nu sitter jag och äter kötfärspaj och sen ska jag äta lite Nutella tänkte jag. Joo, för det är fredag idag även om jag inte är ledig än:D Och jag kan ju inte äta så mycket annat godis med choklad så då får det bli Nutella. Sjukt onyttigt, men så sjuukt gott:)

Hoppas ni har det bra i det gråa vädret! Passa på att krama älsklingen lite extra nu när det är så kallt. Spara på elräkningen liksom, haha:) Usch, jag är så trött... Därav min torra humor alltså:)

Kommentarer
Postat av: simone

Nutella är galet gott :D

2010-05-07 @ 14:13:28
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0