Ta Booort

Fortfarande sjuk och gnällig ja... Ta bort det här nu. Snälla. På en gång. Tack.

Kvällen igår förresten, den var mycket trevlig och rolig:) C och jag hade en trevlig middag på restaurang och sedan gick vi och bowlade. Längesen sist så det gick sådär... Sen mötte vi upp grabbarna på stan och hade ännu rolgare typ:) Nattmaten tog vi hem, mycket bra avslut på en lyckad kväll. Undrar dock vad grabbarna tyckte om vårt sällskap, grabbkväll är ju ändå grabbkväll:)

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv här i soffan. Måste fixa lite middag sen när älsklingen gått. Får se om jag orkar gå ner och hämta en pizza... Så lat är jag ja. Tror jag har feber också så det är inte mycket kraft i kroppen nu...

Jaja, nog med gnäll. Hoppas ni har det bra. Kram kram

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Du får krya på dig och missa inte live imorrn, nu när du ändå är sjuk måste du ju se på kvalitetsprogram ;)

2010-05-15 @ 19:50:53
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Det låter mycket bra! :)

2010-05-15 @ 20:59:00
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0