Snart sovdags

Har varit en ganska bra kväll. Var ju lite smådeppig för tentan innan, men det känns mycket bättre nu faktiskt. Visst, lite tråkigt känns det ju. Men det får väl gå. Önskar verkligen att jag fick göra nåt extra kul på onsdag efter tentan så jag slipper tänka och bara kan njuta av att få vara ledig.

Jaja, nu på kvällen var jag och tränade Bosu först. Riktigt rolig träning som sagt. Man bränner en hel massa utan att egentligen tänka på det. Det enda man fokuserar på är att hålla balansen och samtidigt så tränas varenda muskel i kroppen:) Perfekt. Kändes riktigt skönt nu med tanke på att det var ett tag sen jag tränade. Har ju varit förkyld och sen har hostan hållt i sig. Men nu får det räcka med ursäkter, nu kör jag järnet igen:)

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Får bli en tidig morgon imorgon igen. Sista chansen att plugga innan tentan... Nervositeten börjar tränga sig på nu. Måste helt enkelt få godkänt. Det finns inget annat just nu. Annars får jag hoppa av helt enkelt:/

Jaja, sov så gott! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0