Neeeej

Vaktmästaren var precis här med två andra gubbar och kollade badrummet. Grannen under oss har tydligen börjat få fukt i taket... Så mao är det nåt som läcker eller nåt sånt i vårt badrum. Fan vad roligt då. Jaa, jag svär ocensurerat den här gången. Vi har ju liksom inte råd att bekosta nåt sånt här. Varför händer sånt här när alla kostnader börjar falla på plats? När ekonomin är extremt ansträngd? Suck alltså. Jag hoppas ju av hela mitt hjärta på att de är ett rör som läcker, då slipper vi betala något alls. Då är det föreningens skyldighet att stå för reparationerna. Det vore ju toppen om det vore så. Eller ja, helst vill jag ju att det inte är nåt som läcker alls... De ska ha hit en gubbe till som ska mäta ordentligt vad det är som pågår:/ Suuuuuck! Blir så trött.

Jaja, inte mycket att göra åt det nu. Bara att hålla tummarna för det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0