Mycket bättre

Sådär, nu har jag fått äta lite. Så nu känns det myket bättre:) Jag har alltid mycket svårare att koncentrera mig när jag är hungrig. Fast om jag måste vara skärpt är jag klart det. Som när jag bytte proppen, hehe.

Nu ska jag göra mig i ordning och sen ge mig iväg till skolan. Blir till att cykla idag. Har haft uppehåll med det de senaste dagarna pga minförkylning. Så nu är det dags att spara in på pengarna igen:)

Idag blir det ingen träning heller... Vågar inte riktigt ge mig på det än. Hostan är envis och vägrar ge med sig. Den gör liksom att det gör lite ont i lungorna så vill inte stressa det. Får bli en lång promenad istället. Kanske jag ka få med mig älsklingen också:) Hade varit toppen. Älskar när vi gör saker ihop!

Hoppas ni får en bra dag! Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0