Mår väldigt bra

Jaa, just nu mår jag riktigt bra faktiskt. Har blivit bjuden på riktigt god mat; senpas- och lökinbakad lövbiff med ccroustader och örtsås. Såå gott!! Och det bästa är ju klart att bli bjuden på det:) Hur kan jag ha sån tur och ha en så underbar pojkvän? Han är det bästa som nånsin hänt mig. Var ju övertygad om att jag skulle bli gammal i min enslighet och aldrig hitta någon som kunde leva med mitt, enligt andra, udda utseende. Men nu är jag lyckligare än nånsin. Jag tror verkligen på kärlek vid första ögonkastet, även om det kanske inte kommer fram förrän lite senare så finns det nåt där som lockar:) Min älskling är i alla fall bäst! Mitt livs kärlek, helt klart. Om nu han känner likadant då förstås;) Blir ju lättare då, hehe.

Jaja, nu ska vi äta rabarberpaj. Vi fuskar idag så det blir Ekströms färdiga. Tvivlar starkt på att den är lika god som den jag har recept på, men man får väl vara lat ibland. Nu blir det film och mys!

Hoppas ni har en mysig kväll! Kram kram


Kommentarer
Postat av: Moa :)

Aha, okej. Vilket photoshop har du?

2010-05-08 @ 21:43:24
URL: http://picturesbymoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0