Hemma igen

Hemma efter en lång eftermiddag och kväll. Visningen gick bra. Riktigt snyggt hus den här gången också! Så himla kul att se nyrenoverade, fräscha villor. Det bästa med mitt framtida yrke, helt klart:)

Efter visningen åkte jag direkt hem till mina föräldrar och firade mamma på Mors Dag. Vi hade en jättemysig kväll. Grillade och såg på film. En lagomt avslappnad kväll helt enkelt:) Passade perfekt inför måndagen och råplugget imorgon!

Nu ska jag snart göra mig i ordning och gå och lägga mig. Behöver komma i säng i tid för att kunna gå upp i tid imorgon:)

Hoppas ni har en bra kväll. Sov så gott! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra med dig idag då? :)

2010-05-31 @ 06:52:38
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0