Hemma från övning

Ja, jag var ju på föreläsningen idag. Vet inte om den gav så mycket eftersom min hjärna var på ett helt annat ställe typ... Så kändes det i alla fall:) Men det känns bra att ha varit där. Skippade dock övningen nu på ftermiddagen, det kändes inte lönt att försöka stanna de tre timmarna ens. Hemma sov jag mellan 12 och halv fyra så jag antar att kroppen behövde det... Jag brukar nämligen aldrig somna mitt på dagen.

Nu ligger jag i soffan och känner mig halvdöd. Inte mycket innehåll i mina inlägg nu, men det är inte mycket innehåll i mitt liv överhuvudtaget just nu;)

Läste att Stockholm har över tjugo grader varmt i solen... Grattis till er! Här är det typ höst med max 15 grader. Suck. Jag vill ha värme, solbränna och mys. Solen skiner förvisso här nu så kanske det är lite varmare nu, jag är ju liksom inte ute nu:)

Hoppas ni har det bra. Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fin blogg :D

2010-05-17 @ 17:48:35
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0