Givande?

Hemma igen efter tentagenomgången. Eller vad man nu ska kalla det... Fick ut tentan och en rättningsmall. Sen skulle vi sälva kolla igenom tentan och se om vi fått orättvisa poäng o.s.v... Hmm, alltså. Jag hittade nåt, men det räckte inte på långa vägar. Suck. Inte kul alls. Men så är det antar jag. Nu är sommaren typ förstörd i alla fall. Tack min underbara skola för det. Orättvisa betyg och lärare som är totalt okompetenta på det de gör. Så himla irriterande. Jaja, nu ska jag sluta gnälla:) Försöka släppa det och fokusera på annat fram till augusti.

Men det är svårt att hålla humöret uppe när det är så här faktiskt. Inte kul alls. Särskilt inte när man gör sitt bästa och det inte funkar alls.

Äh, strunt samma. Hoppas ni har n bättre dag. Nu ska jag äta lite. Kanske piggar upp...

Kommentarer
Postat av: Jenny!

Oki, jag har ungefär 400 läsare..

krävs att man tjänar 200kr för att få in de på kontot

2010-05-27 @ 14:37:36
URL: http://jennymahler.blogg.se/
Postat av: P*

Tack för kommentaren. :)

Och som svar på din fråga: Jag kommer från ett samhälle mellan Umeå och Skellefteå. :)



Vad synd att du har inkompetenta lärare. Är ju inte alls roligt när man både blir sågad på något man lagt ner mycket energi på, samt får sommaren förstörd. :(



Hoppas att maten gjorde det bättre!

2010-05-28 @ 01:56:47
URL: http://influences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0