Fortfarande sjuk ja

Jaa, inte har det hänt mycket sen sist:) har varit hos mina föräldrar en runda dock och passat på att träffa mina älskade systerdöttrar en gång till innan de åker. Tåget går tidigt imorgon bitti, snyft:(

När vi kom hem åt vi lite goda revben och sen fick jag bekanta mig med den trevliga febern och allt vad den innebär... Frossa, kass ork och onda leder. Jättekul, inte sant..? Jag som trodde jag skulle bli bättre, inte sämre, under dagen. Jaja, hoppas det gått ner till imorgon. Just nu är jag hyfsat pigg, har precis duschat. Världens skönaste när man är sjuk tycker jag:)

Nu ska jag fortsätta tycka lite synd om mig själv och kolla på hockey med älsklingen. Blir riktigt bortskämd här:)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0