Är jag så negativ?

Haha, läste precis en kommentar till förra inlägget. Någon frågade varför jag gick i skolan när jag tycker att föreläsningarna är en pina. Tja, det är en bra fråga. Hur får man jobb utan utbildning? Hur ska man klara sig utan att gå på alla tråkiga föreläsningar? Och hur många av de som sitter på en föreläsning tycker det är världens roligaste och mest intressanta som finns? Om det finns ett svar på detta så får ni gärna svara på det här. Jag kan ju tillägga att jag inte tycker att mina föreläsningar är en pina, de kan vara riktigt intressanta. Men som jag skrivit om tidigare har jag väldigt svårt för att sitta still och bara lyssna. Jag tappar lätt koncentartionen då. Men en pina vet jag inte om jag vill kalla det. Tycker bara det är mindre kul ibland. Men jag kan för all del sluta skriva om föreläsningarna om det önskas;) Föreläsningen idag var f.ö kort, snabb och intressant. Om nån vill veta alltså:D

Jaja, i alla fall. Efter skolan gick jag direkt och fixade naglarna. Lyxigt värre:) Känns lite fräschare med snygga naglar faktiskt. Lyfter en vanlig vardagsoutfit:)

Nu kommer älsklingen hem så jag ska börja laga lite mat. Blir tacos idag. Längesen och det är ju så gott:) Sen blir det Desperate Housewives och Cougar Town. Perfekt! Stackars älsklingen bara, hehe. Hoppas harn överlever;)

Ha en jättefin kväll! Kram kram♥

Kommentarer
Postat av: simone

Sant, de flesta jobb kräver utbildning, men i många fall inte - men för att vara så säkraste sidan så bör man ju ha utbildning i bakfickan :P

2010-05-13 @ 12:44:29
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0