300510

Godmorgon!

Har precis stigit upp, men har varit vaken ett tag. Vaknade dock med världens, sprängande huvudvärk så ville verkligen inte stiga upp. Det är lite bättre nu, men inte mycket... Hoppas det ger med sig senare. 

Idag ska jag stå med på en visning klockan tre. Därefter ska jag hem och fira min älskade mamma:) Det är ju Mors dag. Inte för att det är en jätteviktig dag egentligen, det är ju affärsmännens dag typ. Mamma ska ju uppskattas alla 365(ibland 366) dagar om året:) Jag har i alla fall världens bästa mamma.♥

Så det blir en ganska slapp, men mysig dag. Ska försöka få in lite plugg här också... Fullspäckat alltså:)

Hoppas ni får en bra dag. Uppskatta era mödrar lite extra idag!:) Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sannie

om du hade superkrafter, vilken skulle det i så fall vara? :)

2010-05-30 @ 20:54:59
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0