270510

Godmorgon!

Kan inte sova så länge numer tydligen:) Vaknar altid en timme efter att älsklingen gått till jobbet. Fast idag beror det lite på det förb****** borrandet också... Klockan åtta satte de igång, punktligt som alltid;) Jaja, nu är jag uppe och igång i alla fall.

Idag ska jag först till skolan och vara med på en tentagenomgång. Får se vad den ger. Det bästa vore ju om det gav ett godkänt, men kan de verkligen ha räknat så fel..? Tveksamt:) Men kan vara bra att se vad man gjort fel osv. Sen blir det natrulgtvis lite plugg och kanske att jag ger mig iväg och tränar sen också. Vore skönt att komma igång med skivstången igen också. Känns som att det var evigheter sen.

Nu ska jag fixa lite frukost. Ska prova att göra en smoothie tänkte jag. Första gången så det blir kanske inte så bra, men det är värt att prova:)

Hoppas ni får en jättefin dag! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0