250510

Godmorgon!

Tidig morgon igen. Tentan börjar inte förrän klockan två, men jag känner att jag vill komma igång i tid. Egentligen har jag ju satt i system att springa en runda innan tenta för att slappna av. Men min hosta är inte rolig alls just nu så jag tror inte jag vågar ge mig ut... Behöver ju inte sitta och störa alla andra på tentan, hehe:)

Ska äta lite god frukost och god lunch istället. Det får duga som uppladdning. Tror det ska gå det med:) Ska ringa till CSN idag också och kolla vad som händer om man missar 15 hp... Inte kul känsla alls att inte klara tentor. Särskilt när det kan skyllas på lärarna och inte på ens eget pluggande. Första gången jag skyller på lärarna, men i det här fallet är det faktiskt berättigat. Om man inte fattar något efter en föreläsning är det rätt svårt att plugga själv...

Jaja, nog med gnäll:) Nu ska jag satsa, gå in och skriva så bra jag kan och sedan får det räcka. Ikväll ska jag slappa och sen tar jag ledigt till klockan 12 imorgon. Då är det dags att börja plugga igen. Som jag längtar till nästa torsdag:)

Hoppas ni får en bra dag idag. Grattis till er som har sol och värme. Här får vi göra det bästa av ett svalt och grått väder:) Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0