240510

Godmorgon!

Måndag morgon... Och det är grått ute. Jaa, det passar ju bra. Det kommer att bli en lång vecka, trots att jag är ledig i helgen. Men det är ju så att jag har tenta imorgon och sen har jag tenta om en vecka igen. Så det blir till att göra tentan imorgon och sen gå hem och börja plugga på nästa tenta direkt... Suck. Nåja, sånt är livet. Inget att göra åt, bara att kämpa på:) Sen är jag ju fri ett tag i alla fall. Bara en vecka drygt kvar!


Idag blir det, ovanligt som bara den, plugg och plugg och plugg... Känner mig rätt säker just nu, men vem vet? Kanske blir det inte alls bra. Vi får ha med oss en bok ur vår kurslitteratur och det gör ju att man känner sig lite säkrare. Men jag har ändå en känsla av att det inte ska underlätta sådär jättemycket. Varför skulle man då få ha med den liksom:) Jaja, det måste gå bra i alla fall. Får inte missa en till nu!

Nu ska jag äta lite frukost och sen kör jag järnet här:)

Hoppas ni får en bra dag trots det gråa vädret! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0