230510

Hej svejs!

Blev en sen, men väldigt lyckad kväll igår. Därför jag är så sen på att skriva här idag:) Älsklingen och jag gick ut och handlade lite god frukost imorse och sen satt vi ute i solen och åt. Mys! Solen gick dessvärre i moln efter en stund så då gick vi och hyrde film och nu sitter vi och kollar på det. Om en stund ska vi äta lite gott också. Riktig slapp dag:)

Ska dock försöka trycka in lite plugg här också... Måste verkligen det. Imorgon har jag fösvisso en hel dag som jag kan sitta timme in och timme ut, men får väl ändå ta ett tag idag också. Längtar verkligen till sommaren..!

Igår kväll var jag och älsklingen som sagt bjudna på fest. På grillfest närmare bestämt. Vi hade fixat egna grillspett, hur gott som helst. Och så potatissallad till det. Sen blev det lite Sanning eller konsekvens, fotboll och Twister. Jag var typ bäst på Twister, helt oslagbar, hehe;) Om det sen berodde på min vighet eller på att ölen och spriten flödade för vissa kan jag inte kommentera:)

Nu ska jag fortsätta min mystid med älsklingen!

Hoppas ni har det bra! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0