210510

Godmorgon!

Hoppas ni sovit gott. Jag har haft så knäppa drömmar så jag har nog sovit rätt hårt... Brukar bli att jag drömmer tunga, dramatiska drömmar då:)

Idag är det plugg som gäller hela dagen. Helene ska komma hit så vi kan plugga tillsammans. Hoppas man har bättre koll på läget efter idag. Inte för att det är jättesvårt, men det känns att man måste plugga extra mycket ändå. Lärarna är nog ännu hårdare än andra på den här tentan. Alla ord ska vara 100 procent rätt. Formuleringarna ska vara precis så som de har tänkt, annars får man fel:/ Press och stress genom det eller? Suck altså. Fick reda på omtentan igår också och et gjorde en ju inte mer motiverad direkt. Så sjukt jobbigt:(

Jaja, äh, nu får man rycka upp sig. Ta tag i de sista tentorna och försöka att inte tänka så mycket:) Bara att köra på. Som jag skrivit tidigare ska man ju inte bry sig så mycket. Bara hänga med så löse sig allt efterhand. Igår var det dock svårt att tänka så. Stackars älsklingen, han hade det inte lätt. Jag var helt knäckt så hade ingen lust med nånting alls igår kväll... Men som sagt, idag är jag back on track och laddad och glad:) Nu kör vi så det ryker!

Ikväll är det jobb igen. Men ser fram emot imorgon kväll så jag är mer motiverad än jag är ibland:) Hoppas det blir av bara. Berättar imorgon:)

Hoppas ni får en bra dag! Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0