200510

Godmorgon!

Eller hej kanske jag ska säga:) Har haft en händelserik morgon så har inte kunnat skriva förrän nu. När jag steg upp var strömmen borta i hela lägenheten. Trodde jag... Tills jag började testa vad som gick att tända och så. Då insåg jag att det bara var vissa saker som inte funkade... Tanke till mig själv; testa vad som funkar innan du tänker att all ström är borta:D I alla fall. Skulle byta propp. Har aldrig gjort det förut så det var lite spännande ju. Började med att stoppa in en propp som vi hade i proppskåoet. Ja, det var rätt ampere och volt.(så korkad är jag inte...;) ) Men den proppen var nog lite gammal för den small direkt. Så jag fick snällt kila iväg till affären och köpa nya proppar. Och nu är strömmen tillbaka här hemma. Jaa, lite stolt är jag faktiskt. Kan jag inte få vara det?:) Har ju aldrig bytat propp innan liksom...

Nä, nu MÅSTE jag äta frukost. Det har jag ju inte hunnit än och magen skriker. Hörs senare! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0