190510

Godmorgon!

Sista tidiga morgonen för den här terminen:D Hur bra känns inte det? Jättebra tycker jag. Så även om det är två tentor kvar kan man ju glädja sig åt det i alla fall. Känner mig rätt pigg idag också. Har förvisso sovit lite till och från, men det var ändå inte så tungt att gå upp. Men det lär väl slå till nån gång under dagen;)

Skolan börjar åtta och slutar tolv idag. Bra tid ändå tycker jag. Sen blir det plugg, plugg, plugg. Ska sitta med Helene  och plugga igen. Det gick ju så bra sist så lika bra att fortsätta i samma spår:) Ikväll ska älsklingen jobba över. Skulle han ju gjort igår också men då blev det inte så vi får se hur det blir ikväll. I alla fall så tänkte jag plugga lite till då;) Och kanske ta den där promenaden.

Hoppas ni får en bra dag idag. Hoppas värmen kommer idag!! Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: simone

Vad sköönt med sista dagen :)

2010-05-19 @ 09:39:44
URL: http://fattybom.se
Postat av: Michan

Härligt att slippa gå upp tidigt.

2010-05-19 @ 10:04:49
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0