180510

Godmorgon!

Vaknade upp och kände att halsen är tillbaka i normalt tillstånd mer eller mindre. Lite halvtjock är den ju, men om jag inte tänker på det så är den inte tjock alls, hehe:) Lite hosta kvar och whiskyrösten håller i sig, men annars mår jag helt okej. Mycket piggare än jag varit de senaste dagarna. Äntligen kan jag bara säga! Hatar att vara sjuk. Missar så mycket då känns det som. Men jag antar att jag bör ta det lite lugnt idag också ändå... Vilket jag har väldigt svårt för med tanke på att jag alltid brukar sätta igång med träning och allt så fort jag känner mig aningens bättre. Men den här gången ska jag fasiken hålla mig! Annars går jag väl och hostar i en månad till. Och det vill jag verkligen inte:) Är förresten helt övertygad om att mitt tillfrisknande beror på världens bästa pojkvän som tagit hand om mig de här dagarna. I know, jag är rätt dryg när jag hela tiden skriver om att jag tycker att han är så underbar, men det får ni leva med helt enkelt;)

Idag börjar jag inte förrän ett i skolan, vilket är kanonskönt! Precis vad jag behöver den här dagen. Ska försöka plugga lite nu på förmiddagen. Har ju halkat efter lite eftersom min hjärna bara varit en enda svårknådad degklump den senaste tiden. Men nu ska det nog gå bättre:) Måste sätta fart, tenta på tisdag och det är rätt viktigt att klara den här. Vill inte riskera mitt CSN ju...

Efter skolan blir det mer plugg. Älsklingen ska jobba över så jag har lite tid för mig själv att sitta och råplugga. Måste göras! Sen kanske jag kan unna mig en liten promenad i alla fall. Rensa ut alla dåliga bakterier o.s.v.:) Måste kolla om det finns en tvättid också. Lakanen är ju helt nerhostade, hehe.

Det blev ett långt inlägg idag. Har mycket att ta igen vet ni:) Hoppas ni får en jättefin dag! Solen skiner ju, dags att jaga strålarna nu. Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0