140510

Godmorgon!

Jodå, jag är kvar:) Men det har varit så mycket annat på gång här så har inte hunnit skriva. Igår var vi hos mina föräldrar och lekte med världens finaste flickor. Helt slut var man så klart på kvällen, men det var det värt:) Jag fick bl.a. håret fixat och så spelade vi fotboll och jag blev bjuden på barkpannkakor:) Lyxit värre, inte sant? Älsklingen fick sin beskärda del av uppmärksamheten också. Han fick en massa motion om man säger så, haha.

Idag ska vi dit igen och vara lite barnvakter. Ska bli kul att vara lite ensam med dem. Tur att vi är många bara, så mycket kan jag inte om barn, hehe;)

Ikväll ska älsklingen ha grabbkväll här hemma... Så jag tänkte också dra ut en sväng. Bättre än att sitta och tänka på vad de gör hela kvällen. Det blir aldrig bra att tänka för mycket om man säger så... Men ska bli riktigt kul att gå ut igen. Kommer nog vara rätt sliten efter den här ledigheten dock. Vi har ju haft fullt upp på dagarna och sen ut ikväll:) Men det är det såååå värt!

Nu ska vi snart iväg och fixa lite födelsedagspresenter! Ha en bra dag! kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :)

2010-05-14 @ 09:29:10
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: EMELIE.

Härlig blogg!:)

2010-05-14 @ 17:17:16
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0