110510

Godmorgon!

Pigg och utsövd idag. Känns så himla skönt att de värsta tentorna är över. Nu kan jag i lugn och ro ta tag i juridiken och pränta in det. Har ju fått hoppa över det lite för ekonomins skull... Inte bra, det kommer bli tung att läsa in allt såhär halvt i efterhand. Men det ska gå!:)

Idag är det skola mellan ett och tre så en väldigt kort dag alltså. Sen ska jag skämma bort mig lite och göra en nagelbyggning. Jag måste ändå säga att jag inte tycker det är onödigt för min del, mina naglar blir aldrig långa nämligen. Och blir de för en gångs skull det går de av direkt. Det kvittar hur mycket C-vitamin eller D-vitamin eller vad man nu ska äta som jag proppar i mig. Det blir liksom ingen skilnad. Så för att slippa ha naglar som går av nere vid den rosa delen så tycker jag själv att det kan vara lite av en investering att göra det. Det märks att jag har lite dåligt samvete ändå va?;) Ja, men jag är inte van vid att göra nåt sånt. Har alltid tänkt sådär 150 gånger innan jag köpt en röja eller nåt. Men jag försöker ändra på det, jag sparar ju ändå pengar varje månad så ibland kan man väl få unna sig?:)

Ikväll blir det Ki-box igen. Ska bli så himla skönt att köra ett reält pass igen. Kommer ha världens träningsvärk imorgon dock, men det är det så värt:)

Hoppas ni får en härlig dag! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0